email: kontakt@solutionslab.pl    Tel. +48 885 103 203

WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW

Wartość SLAB

Ponad 20 letnie doświadczenie w branży FMCG, B2B, pozwala na dużo lepsze

zrozumienie oraz prawidłowe zdefiniowanie problemów w organizacji = budowanie skuteczności w organizacji

 

Skuteczność wykonania operacji dużo wyższa dzięki zastosowaniu wiedzy eksperckiej

 

Praktyczne dostosowanie się do potrzeb klienta

 

Deklaracja pełnej customizacji

 

Rozwiązania mobilne SLAB

Realny obraz zarządzanym obszarem

 

Zwiększenie efektywności pracy

 

Ujednolicenie procesów sprzedaży

 

Powtarzalność sprawdzonych rozwiązań

 

Precyzyjna wiedza na temat  kluczowych działań zespołów oraz ich efektów

 

Znaczące zwiększenie realizacji celów i strategii firmy

Rozwiązania mobilne SLAB Retail

Każda sieć w ramach realizowanej strategii stara się znaleźć elementy odróżniające ją od konkurencji.

 

 

Wizerunek sieci, a także standardy są bardzo precyzyjnie określane przez Zarządzających, a często są także przedmiotem ustaleń i negocjacji z Dostawcami.

 

 

Skuteczność polega na realizacji kluczowych założeń strategii w poszczególnych placówkach.

 

 

Rozwiązania mobilne SLAB Retail

Rozwiązanie SLAB Retail zapewnia efektywną komunikację pomiędzy centralą sieci detalicznej a załogą terenową:

 

Planowanie działań z dostawcami

 

Informacja o akcji dociera w formie    zadania na czas i miejsce

 

Weryfikacja wykonania zadania na poziomie sklepów

 

Statystyka wykonania planów

 

Dokumentacja dla dostawców potwierdzająca wykonanie akcji

 

 

Ocena wyników

Wszystkie funkcjonalności SLAB Retail są zaprojektowane w sposób, który umożliwia ich późniejszą analizę na zagregowanych danych.

 

Wyniki prezentowane są bezpośrednio w Excelu lub w zintegrowanym Business Intelligence Qlik View.

 

Korzyści dla organizacji

Użytkownik Manager

 

Bieżąca Kontrola i ocena pracy swojego zespołu

 

Możliwość podjęcia szybkiej reakcji

 

Oszczędność czasu

 

Łatwiejsze zarządzanie rozproszoną strukturą

 

Integracja najważniejszych danych (KPI)

 

Użytkownik Centrala

 

Ocena realizacji kluczowych aktywności Lepsze zarządzanie rotacją towaru

 

Redukcja kosztów w poszczególnych obszarach funkcjonowania

 

Zwiększenie produktywności w całej organizacji

 

Rozwój poziomu kompetencji managerskich

 

Łatwość wdrożenia systemu

 

Użytkownik terenowy

 

Eliminacja papierowych raportów

 

Systematyka i uproszczenie pracy

 

Łatwość obsługi systemu

 

Szybki dostęp do informacji

 

Dane dostarczane do przełożonych w czasie rzeczywistym

 

Dostęp do historii danej placówki

 

 

Jesteś zainteresowany niezobowiązującą prezentacją

produktu – zadzwoń lub podaj dane a my się odezwiemy

Wysyłanie formularza...

Wystąpił błąd na serwerze.

Otrzymano formularz