MENU
Infolinia: 22 100 53 45
email: kontakt@solutionslab.pl
Rozwiązania
SLAB Retail - PROMOCJA
W zakresie komunikacji na linii Dostawca – Kupiec – Sklepy SLAB Retail umożliwia:
SLAB Retail - Skuteczność
Przekaz informacji dotyczący określonych standardów:
Informacje przekazywane są w formie krótkich zadań do wykonania (CTA) wraz z podanymi parametrami danego standardu i ew. obrazem objaśniającym.
Zadania przypisane są do miejsca oraz czasu. Oznacza to, że są prezentowane wyłącznie dla placówek, których dotyczą oraz w czasie, w którym są potrzebne.
SLAB Retail - Ocena
Cykliczna ocena placówki zarówno przez jej pracowników jak i pracowników z zewnątrz (Kierownicy Regionalni lub/i Tajemniczy Klient):
Kwestionariusze zbudowane są w taki sposób, aby móc obiektywnie i jednoznacznie ocenić sytuację.
Na podstawie wprowadzonych danych wyliczana jest łączna ocena procentowa dla danej placówki.
Każdorazowo oceniany sklep otrzymuje raport z badania wraz z uzyskaną oceną i zalecaniami do wdrożenia.
SLAB Retail - Planowanie
Umożliwia planowanie pracy – spotkań z Klientami w oparciu o określone parametry:
Możliwe jest również ustawienie stałych – optymalnych - szablonów wizyt i planowanie pracy w oparciu o nie.
Zaplanowane trasy mogą podlegać akceptacji przełożonych.
W trakcie dnia pracy PH widzi jak zaplanował dany dzień, ale może również realizować wizyty do Klientów, bez zaplanowanych wizyt.
Możliwość planowania i nadzór nad urlopami, L4 i innymi dniami powodującymi brak odwiedzin u Klientów, a także dopisywanie nowych Klientów do obsługi danego PH.
SLAB Retail - Raportowanie
Pozwala przekazywać informacje dotyczące określonych standardów:
Informacje zbierane są w formie kwestionariuszy w większości zbudowanych w oparciu o pytania zamknięte z wyborem z listy. Istnieje możliwość zobrazowania danego standardu, layoutu poprzez umieszczenie zdjęcia przy danym kwestionariuszu.
Wszędzie tam gdzie ma to sens odpowiedzi uwiarygadniane
są poprzez konieczność dołączenia zdjęcia obrazującego daną
rzeczywistość.
Kwestionariusze przypisane są do miejsca oraz czasu. Oznacza to, że są prezentowane wyłącznie dla placówek, których dotyczą (uwzględniając ich listing) oraz w czasie, w którym są potrzebne.
SLAB Retail - Zamawianie
Pozwala zdalnie zamawiać produkty z uwzględnieniem dostępności poszczególnych cenników w poszczególnych kategoriach Klientów. System wyposażony w przydatne filtry ułatwiające odnalezienie pożądanego produktu, również w przypadku znaczącej ich liczby, poprzez:
W momencie przygotowania zamówienia system pokazuje
ile dany Klient zamówił 1,2,3 zamówienia wcześniej.
Dane automatycznie transferowane do systemu ERP dostawcy z opcją wysyłania potwierdzenia złożenia zamówienia również do kontrahenta.
Możliwa integracja systemu z ERP, umożliwiająca zamawianie towarów z uwzględnieniem ich dostępności na magazynie.
KONTAKT
SolutionsLab Sp. z o.o.
Ul. Kraszewskiego 32/4
05-803 Pruszków
telefon: 22 100 53 45
email: kontakt@solutionslab.pl
NIP: 527-26-53-598,
REGON: 142959385, KRS 0000387773
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie,
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
All right reserved 2019 SolutionsLab.pl
Projekt i wykonanie agencja interaktywna Korundi